…De bun simt, din care cei interesati pot invata ceva, sau face schimb de experienta.

Ma numesc Lena, am 20 de ani, si de aproximativ 5 ani ma intereseaza capitolul „diete”. Nu am fost un copil gras, din contra; nici ca adolescenta nu am avut probleme de greutate, insa in urma unui regim drastic (la 15 ani toti avem impresia ca suntem grasi, urati, etc.), am pus 10 kg. Ulterior, mai adaugand cateva din cauza consumului de produse fast food, bere, mese hipercalorice in miez de noapte, lipsei de activitate, etc. Pentru 1.70 m, 63 de kg sunt… acceptabile, insa vreau sa ma indepartez de aceasta limita intre normalitate si supraponderabilitate. Scopul meu este sa ajung la 57 de kg si sa imi tonifiez musculatura.

Inafara motivelor pe care vi le-am insirat deja, deschid acest blog pentru a imi oferi un plus de motivatie si suport. Cine doreste sa imi scrie, sa nu ezite! Sectiunea „comentarii” este disponibila tuturor. Sper sa ne putem ajuta cu sfaturi si opinii!

Mi-ar fi placut sa scriu totul, de la inceput, pas cu pas. Insa… Niciodata nu e prea tarziu, nu?

Acum o luna am renuntat la a consuma alcool (indeosebi bere, pe care o consumam de 4-5 ori pe saptamana), am inceput sa ma infometez si sa fac exercitii fizice cand imi aminteam. Niciun rezultat! Inafara unor atacuri de panica „soldate” cu mancatul a 20 de prajiturele + o jumatate de paine cu unt si oua cu maioneza, in miezul noptii.

De luni am dat refresh : Fara infometare! Sport regulat. Mancat inteligent. La 20 de ani, nu ai nevoie decat de o viata sanatoasa, un corp tonic fara celulita sau zone cu exces de grasime.

Acestea fiind zise,

Sa slabim frumos si sanatos! Succes!

Despre lenarom

Am douazeci de ani si cateva kilograme in plus de care doresc sa scap. Blogul acesta a fost creat pentru a imi impartasi experientele, precum si retete dietetetice.

Lasă un comentariu